.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح تعریض خیابان امام‌زاده عباس (ع) ساری تصویب شد
عضو شورای شهر ساری گفت: طرح تعریض و زیباسازی خیابان امام‌زاده عباس (ع) ساری از سوی شهرداری تصویب شد و در سال 95 اجرا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی پیشرفت و بهسازی محوطه آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) این شهرستان با حضور جمال باقری عضو شورای اسلامی شهر، بخشدار مرکزی، شهردار منطقه یک، اعضای کمیسیون فنی شهرداری و اعضای شورای محل در دفتر مدیر اجرایی آستان مقدس برگزار شد.

مدیر اجرایی آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری با اشاره به اینکه سالانه بیش از 2 میلیون زائر از امکانات این آستانه استفاده می‌کنند، اظهار کرد: برای ساماندهی، افزایش رفاه آسایش و امنیت زائران نیاز به همکاری و مشارکت همه نهادهای شهری داریم.

سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه فضای محوطه آستانه نیازمند زیباسازی و نورپردازی در شأن این امام‌زاده است، افزود: از شهردار منطقه یک خواستار همکاری و مساعدت در راستای زیباسازی محوطه هستیم.

وی خواستار مشارکت و همکاری نهادهای شهری در برنامه‌های فرهنگی آستانه مانند طرح آرامش بهاری در ایام نوروز شد و گفت: بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری در ایام نوروز و تابستان میزبان هزاران زائر و مسافر است.

عضو شورای شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه ورودی آستانه امام‌زاده عباس (ع) ساری در شأن این بارگاه ملکوتی نیست، گفت: تعریض و زیباسازی خیابان امام‌زاده عباس (ع) ساری از سوی شهرداری ساری تعیین و تصویب شد.

جمال باقری با بیان اینکه پروژه تعریض خیابان امام‌زاده عباس (ع) ساری در مرحله مالی قرار دارد، افزود: با مالکان مغازه‌ها و منازل مسکونی در این خیابان توافق‌های اولیه به‌دست آمد و در مرحله مالی قرار داریم.

وی گفت: پروژه تعریض جاده امام‌زاده عباس (ع) ساری در سال 95 به مرحله اجرا می‌رسد.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.